اي كاش........


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو

ای کاش در چشمهایت تردید را دیده بودم

یـــــا هـــمان روز اول از عشق ترسیده بودم

ای کاش آن شب که رفتم از آسمان گل بچینم

 

جـــــای رز بــــرایــــت پروانــــگی چیـــده بودم

 

گـــل را به دستت دادم حتی نــــگاهم نکردی

 

آن شـــــب نمی دانم امــــا تا صبح لـــرزیده بودم

 

آن شب تو با خود نگفتی که بر سر من چه آمـــد

 

بــــا خـــود نگفتی ز دســــتت من باز رنجیده بودم

 

انــــگار پی برده بودی دیوانــــه ات گــــشته ام من

 

تو عــــــــاشــــــــق من نبودی و من دیر فهمیده بودم

 




نظرات شما عزیزان:

setayesh
ساعت22:01---19 دی 1391
مجنون از روی سجاده شخصی عبور کرد مرد نماز را شکست و گفت کردک در حال رازو نیاز با خدا بودم برای چه این رشته را بریدی؟ مجنون لبخندی زدو گف عاشق بنده ای بودم و تو را ندیدم تو عاشق خدا بودی چگونه مرا دیدی اجی عالیه
پاسخ:mamnoon goolam


farzane
ساعت13:28---3 دی 1391
قطاري سمت خدا ميرفت ، همه مردم سوار شدند ،

وقتي به بهشت رسيد همه پياده شدند يادشان رفت مقصد خدا بود نه بهشت


farzane
ساعت14:00---2 دی 1391
روزگارم این است:

دلخوشم با غزلی

تکه نانی، آبی

جمله ی کوتاهی

یا به شعر نابی

و اگر باز بپرسی گویم:

دلخوشم با نفسی

حبه قندی، چایی

صحبت اهل دلی

فارغ از همهمه ی دنیایی

دلخوشی ها کم نیست، دیده ها نابیناست...


farzane
ساعت16:33---20 آذر 1391
باز کن پنجره ها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را
جشن می گیرد
و بهار

روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
باز کن پنجره ها را ای دوست
همه چلچله ها برگشتند
کوچه یکپارچه آواز شده ست
و درخت گیلاس
هدیه جشن اقاقی ها را
گل به دامن کرده ست
باز کن پنجره ها را ای دوست
که بهار است، بهار

.حالیا معجزه باران را باور کن
و سخاوت را در چشم چمنزار ببین
و محبت را در روح نسیم
که در این کوچه تنگ
با همین دست تهی
روز میلاد اقاقی ها را
جشن می گیرد
و بهار است، بهار
تو چرا سنگ شدی
تو چرا اینهمه دلتنگ شدی
باز کن پنجره ها را
و بهاران را
بـــــــــــاور کـــن ….!!!
باز کن پنجره ها را ای دوست!


222
ساعت0:19---13 آذر 1391
اره منم گریه میکنم.ولی چه فایده ........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 20:59 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com